This day again, please


Ahoj,
jak jsme slibovaly, že začneme zase psát, tak je to tady! :D
13.2.2014 jsem měla maturitní ples v Lucerně a chtěla bych se s vámi podělit o své zážitky :)
♥♥♥
Jelikož jsme ráno neměly trénink ani školu( jen pro maturanty), tak jsem mohla spát klidně až do oběda, ale už v 9h jsem se vzbudila. Chtěla jsem si ten den co nejvíc užít, a tak jsem si udělala výbornou snídani, ke který jsem si pustila milovanou GossipGirl( samozřejmě ten díl, kdy je maturitní ples :D ). 
Ve 13h jsem byla objednaná ke kadeřnici. Chtěla jsem jednoduchý kurdliny. Skoro po dvou hodinách jsem ale odcházela s pláčem a dost naštvaná, jelikož se mi ty vlny opravdu nelíbily. Z kadeřnictví jsem vypálila hned jak jsem mohla a jela jsem ke svojí kamarádce. Je to každoroční tradice, že se u ní společně připravujeme na plesy. Když jsem k ní přijela, tak jsem si vlasy umyla, vyfénovala a ona mi pak vlasy nakulmovala. Pak jsme se rychle namalovaly, najedly a jely jsme do Lucerny, kde jsme měli v 17h sraz se spolužáky. 
V Lucerně si někteří zkoušeli předtančení, pak následovala zkouška nástupu 4.ročníků. Ani jsme se nenadáli a už bylo 19h a my jsme všichni nervózně čekali na ten nástup. Když jsme nastoupili, paní profesorka nás ošerpovala. Poté přišel na řadu tanec s třídní profesorkou( jen pro kluky :D ), který nám zpestřil spolužák,když z ničeho nic naší profesorku zvedl až se rozklepal a vypadalo to, že má asi milion kilo. Ale bylo to vtipný! :) :D Šerpování a celkově ten nástup byl hrozně hezkej, protože vidíte všechny ze třídy upravené a přišlo mi to sentimentální. 
Zhruba tak ve 20h jsme se fotili jako třída a pak i skupinky. Normálně se ráda fotím, ale tohle bylo teda hrozný! :D Některý ty fotky ani nejsou hezký, protože tam máme všichni křečovitej úsměv. A hlavně mi přijde, že na těch fotkách vypadám úplně jinak a hůř než jsem vypadala na plese( a tenhle pocit mám u každého ze třídy). 
Pak bylo vybíraní peněz s plachtou, tanec s rodiči a příbuznými a ve 20h50 měla naše třída "půlnoční" překvapení! Na těch 5minut nebo kolik to překvapení trvalo jsem se neskutečně těšila! A musím říct, že to bylo suprový! :) Dřív jsem si říkala, že se budu stydět jenom tancovat před celou Lucernou, ale v tu chvíli mi to bylo jedno a ještě jsem tam byla v plavkách :D Po překvápku jsem se šla vyfotit s rodinou. Najednou to tak uteklo, že v Lucerně začínala diskotéka. Nikdy jsem tam tak dlouho nebyla, protože jsme se třídou vždycky šli na After, aby jsme tam byli co nejdřív, takže jsem byla fakt překvapená, když jsem zjistila, že ta diskotéka v Lucerně je skvělá. Ne že by tam hráli dobře( hráli tam starý "pecky"), ale byla jsem tam se spolužáky a s kamarády a byla to fakt skvělý :)
Okolo půlnoci jsme se přesunuli do Retra( Retro Music Hall) na afterparty :)
♥♥♥
I přes šílený 2hodiny u kadeřnice a následný záchvaty zuřivosti kvůli vlasům jsem si ten den fakt užila a je mi líto, že nemůžu přetočit čas na 17h v Lucerně, abych měla ten večer pořád před sebou. Byl to jeden z mých nejlepších zážitků v životě :) 
Doufám, že jsem Vás moc nenudila a článek se Vám líbil. Mějte se krásně:)
B

Hi,
this is an article about my prom ball :) So 13 february 2014 I had a prom ball in Lucerna( it´s hall where almost every prom ball take place). 
♥♥♥
My day started with delicious breakfast and GossipGirl(episode where they have a prom ball too). At 1p.m I had reserved my favorite hairdresser. I spent 2hours in hairdresser´s and in the end I was shocked. My hair looked terrible. I felt very unhappy, sad, angry and mad at my hairdresser, because she messed up my special day. But fortunately I went to my friend( it´s tradition that every year we are preparing to balls together) and she fixed this disaster with curling iron and everything was all right :)
After that we did our makeup and ate a snack. 
At 5p.m we had a meeting with our classmates in Lucerna. 
At 7p.m the ball started and in my opinion the time speeded up, so when I looked to check what time is it and suddenly it was almost midnight. 
After ball ( at 0a.m) my classmates and I, we went to a club called Retro Music Hall, to spend there our afterparty:)
♥♥♥
The ball was one of my best experience and it´s a pity that we don´t know how to travel in the past or just return to moment that we want to repeat again ;)
I hope that you like this article and have a nice day:)
B






0 Comments:

Okomentovat

 

Other language