Fríský dort



Dnes jsem se rozhodla, že se pokusím upéct tento dort. Asi Vás zajímá, jak jsem na něj přišla. Asi před týdnem jsem ho ochutnala u sousedů a natolik mi zachutnal že jsem se rozhodla si ho upéct znovu.

Ingredience

  • 1 balení lístkového těsta
  • 50 g másla
  • 100g cukru moučky
  • 60 g hrubé mouky
  • 1 smetana na šlehání
  • 200 g švestkových povidel

Postup

Nejprve si uděláme drobenku z másla cukru a mouky.
Vyválené listové těsto tou drobenkou posypeme a poté rozkrájíme na 4 obdélníky.
Jednotlivě je pečeme 20 minut na 170°. 


Vychladlé obdélníky namažeme povidly 

 a ušlehanou šlehačkou.
 Jen ten poslední obdélník NE!(Já to samozřejmě popletla a  namazala i ten poslední.Vyřešila jsem to tak ,že jsem ten obdélník obrátila a nahoře byla ta špatná strana listového těsta bez drobenky.Vypadala to trochu hůř ,ale na chuti se nic nezměnilo.

Nakonec pocukrujeme 
PS: Přeji dobrou chuť :)

0 Comments:

Okomentovat

 

Other language