Krtkův dort na plech!

Ahoj!:)
K Vánocům jsem dostala kuchařku z edice Apetit a to Moučníky! Kuchařky od Apetitu mám ráda a můžu je jenom doporučit;) V Moučnících najdete samý dobrůtky od buchet od babičky přes různý bábovky až po cupcaky. Rozhodla jsem se spoustu těch receptů vyzkoušet, a tak jsem dala rodině vybrat na co mají chuť. Zrovna dostali chuť na Krtkův dort na plech, takže jsem neváhala a upekla ho :) (vím, že si ho můžete koupit v krabičce, ale tenhle je výbornej)
Hi!:)
For Christmas I got a cookbook from the edition of Appetite, Desserts! Cookbooks from Appetite I like and I can only recommend;) You can find goodies from the tarts from the grandmothers across the different cake until after the real cupcakes too. I decided to try out a lot of those recipes, so I gave the family choose what to taste. Just got a taste of the Krtkův cake on a baking sheet, so I did not hesitate and baked it:) (I know that you can buy in a box, but this one is tasty)

KRTKŮV DORT NA PLECH

ingredience:
  • 3vejce
  • 180g krupicového cukru
  • 200ml oleje
  • 200ml mléka
  • 320g hladké mouky
  • 1sáček kypřícího prášku
  • 3lžíce kakaa holandského typu
  • 4banány(ale já jsem použila 6,protože záleží na velikosti plechu)
ingredients:
  • 3 eggs
  • 180 g caster sugar
  • 200 ml oil
  • 200 ml milk
  • 320 grams flour
  • 1 sachet of baking powder
  • 3 tablespoons Dutch cocoa type
  • 4 bananas (but I used a 6, because it depends on the size of the tin)
na krém:
  • 250ml mléka
  • 1 a ½ sáčku vanilkového pudinku
  • 2lžíce krupicového cukru
  • 250g tvarohu( ve vaničce)
  • 400g zakysané smetany
  • 1-2 sáčky vanilkového cukru
  • 250ml smetany ke šlehání
  • 100g tmavé čokolády(můžete použít i mléčnou,jen né bílou :D)
for the cream:
  • 250 ml milk
  • 1 and ½ bag of vanilla pudding
  • 2 tbsp caster sugar
  • 250 g curd (continuous)
  • 400 g sour cream
  • 1-2 sachets of vanilla sugar
  • 250 ml whipping cream
  • 100 g dark chocolate (you can also use the milk chocolate, not just the white:D)
POSTUP/PROCEDURE
  1. Na plech s vyšším okrajem si dám pečící papír./Put baking paper on a baking sheet with a higher margin.
  2. Předehřeji si troubu na 200stupňů./Set your oven to 200 degrees.
  3. Začnu přípravou těsta: vyšlehám si 3žloutky s olejem a cukrem do světlé pěny. Pak vmíchám mléko, mouku smíchanou s kypřícím práškem a kakaem. Vyšlehám si bílky na pevný sníh a zapracuju to do směsi./I'll start preparing the dough: I whip 3 egg yolks with the sugar until light and foamy. I mix it with milk, then flour mixed with self raising flour and cocoa powder. I whip egg whites on the hard snow's and I gotta work it into the mixture.


  4. Těsto přeliju na plech./I pour the dough on the baking sheet.
  5. Peču 20minut./Let it bake for 20 minutes.
  6. Během 20minut pečení si připravím krém: z mléka, pudinku a krupicového cukru uvařím pudink a nechám vychladnout. Potom ho opatrně vyšlehám s tvarohem, zakysanou smetenou, vanilkovým cukrem, čokoládou( čokoládu jsem si natrouhala!!!) a dotuha ušlehanou smetanou./During the 20-minute baking, I will prepare cream: milk, pudding and caster sugar I cook the pudding and leave to cool. Then I  carefully whip it  with cottage cheese, sour cream, vanilla sugar, chocolate (chocolate I have grated before!) and whipped cream.
  7. Pokud už mám upečené těsto, tak ho nechám chvilku vystydnout./If I already have the baked dough, so I let it cool for a moment.
  8. Oloupu si banány a rozkrojím je podélně na 2 půlky./I peel the bananas and chopped it longitudinally on the 2 halves.
  9. Upečený korpus/těsto vydlabu, ale musí mít 1cm okraje(jako když děláte Krtkův dort z prášku). Vydlabaný korpus rozdrolím v misce vedle( mělo by Vám to připomínat hlínu)./Baked corpus/dough scoop out, but must have a 1 cm margins. In addition I crumble hollowed-out dough in a bowl next to (it should remind you of the clay).

  10. Do korpusu naskládám banány./Place bananas in a corpus.
  11. Potřu banány krémem./Smear the banana cream.
  12. Posypu krém „hlínou“(to co jsem vydlabala z korpusu)./I sprinkle cream with  "clay" (that I hollow out  of the corpus).
  13. Nechám odpočinou. Já jsem pekla večer, takže jsem dort nechala odpočinout přes noc a k snídani byl vynikající :)/ I'll leave it for a rest. I bake it in the evening, so I let the cake rest overnight and as breakfast is excellent:)
Na závěr bych Vám chtěla říct, že i když bylo v receptu napsáno smetanu dotuha ušlehat, tak moje smetana byla krapet řídká(neměla jsem trpělivost šlehat déle), ale stejně byl dort velmi chutný :D Takže to moc nehroťte, ale zase nepečte/nevařte jak Babica./In conclusion, I want to tell you that even though it was written in the recipe the cream like his whip up, so my cream was a little thin (I didn't have the patience to whisk any longer), but was very tasty cake:D 

Mějte se hezky! :)/Have a nice day! :)



0 Comments:

Okomentovat

 

Other language