Chanel- make up

 Ahoj,
 dneska šla moje mamka do divadla a nevěděla jak se nalíčit, tak jsem si to vzala do parády já.Mojí inspirací bylo líčení od Chanel z jejich poslední přehlídky Couture Spring 2014. Co na něj říkáte ? Nás opravdu uchvátilo!:)

Hello, 
today my mom went to see drama and she hasn´t got idea how to make up. So I decided that I will make up her.  I was  inspired by Chanel makeup from their last show Couture Spring 2014. What do you thing about it? We were really impressed :)





 Bohužel jsem musela líčení upravit tak, aby jí nepřipadalo tak výstřední. Takže, třpytky na spodním víčku jsou jen malé. A linku z černé na fialovou jsem změnila kvůli outfitu. 

Unfortunately, I had to make up adjusted so that she will not found out it so extravagant . So, glitter on the lower eyelid are smaller. A line from black to purple I changed because of her outfit
 Na závěr bych chtěla říct, že mi toto líčení připadá jako skvělý nápad třeba na ples. Tak doufám, že jsem vás inspirovala :)

In conclusion, I would like to say that this make-up seems like a great idea for example to the ball. So I hope that I have inspired you :)





0 Comments:

Okomentovat

 

Other language