GLITTER NAIL POLISH

Ahoj,
jak se vede? Já se právě pokouším učit. Ale znáte to, dělám všechno možné kromě učení. Dneska jsem si svoje učení zpříjemnila lakováním nehtů. Většinou vymýšlím vlastní kombinace, ale tentokrát jsem se inspirovala na pinteretu tímto obrázkem.

Hello, 
how are you? Now I'm trying to learn. But certainly you will know it, I do everything except learning. Today I have pleasant my learning wit painting nails. Mostly I created my own combinations, but this time I was inspired on pinterest by this image.


Použila jsem tyto 3 laky 1. Essence 2. Miss Sporty 3. Tchibo 
I used these 3 nail polishes  1. Essence 2. Miss Sporty 3. Tchibo 
Tak co na to říkáte, jak se mi to povedlo napodobit ?;)
So what do you think about it?

(ano píšu si na ruce)://
 









2 Comments:

  1. krasna kombinacia!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat

 

Other language