Snapchat

Ahoj! :)
Jak se máte? :) První týden v roce 2014 se nám krátí a mě zajímají vaše plány na víkend..? :)
Já jsem nemocná, takže si dokážete určitě představit, co budu dělat. Ještě že mi špatnou náladu dokáží spravit moji kamarádi a rodina! Nechci vypadat jako závislák na mobilu, ale tentokrát musím přiznat, že jsem moc vděčná aplikaci SNAPCHAT. Stává se stále víc a víc populární. Já mám snapchat nainstalovaný od října a pořád mě baví! :)
O co jde?
Snapchat je aplikace díky které můžete vyfotit a poslat cokoliv svým kamarádům, známým nebo prostě komukoliv. Kouzlo snapchatu je v tom, že můžete dokreslovat a dodělat popisek k fotce a navíc si i nastavíte kolik sekund se na tu fotku může někdo dívat! Takže můžete poslat vtipnou nebo nelichotivou fotku sami sebe a máte jistotu, že si jí ten člověk neuloží nebo to dál nebude ukazovat! :) Pomocí snapchatu se dají posílat i videa, ale často se mi stává( a nejsem sama), že mi nejdou přehrát. :(
Lidé jsou vynálezaví a skoro každej má screenshot, takže si vás pak může vyfotit. A taky existuje aplikace Snapsave, která ty obrázky/fotky ukládá. S tímhle si ale nedělejte hlavu, protože kdo tohle používá tak nechápe smysl Snapchatu.
Takže si Snapchat stáhněte a do komentářů mi napište jak se tam jmenujete! :D
naše přezdívky: blanucha nebo annafauova

Mějte se krásně a užijte si víkend! :)

Hello ! :)
How are you ? :) The first week of 2014 is running out and I'm interested in your plans for the weekend ..? :)
I'm sick , so you can certainly imagine what I would do during the weekend. Fortunately I have my friends and family, who can fix my bad mood! I do not want to look like a cell phone addict , but this time I must admit that I am very grateful to the application SNAPCHAT . It is becoming more and more popular. I have snapchat installed in October and I'm still having fun ! :)
What is it?
Snapchat is an application which allows you to take a picture and send anything to your friends , colleagues or just anyone. Especial thing about snapchat is that you can illustrate a caption to a photo finish plus you also set the number of seconds at this picture can anyone watch! So you can send funny or unflattering photo of yourself and you can be sure that the anyone may save it or not showing it on ! :) You can use the snapchat to send a video, but it often happens to me ( and I'm not alone) that I do not play. :(
People are resourceful and almost everyone has a screenshot, so has a possibility to take a picture of your snap. And there's an app Snapsave that the pictures / photos stored. But don´t worry about it, because who does it not understand the meaning and uses Snapchat.
So download Snapchat and write me in the comments what your nickname is! : D
our nicknames : blanucha or annafauova

Take care and enjoy your weekend ! :)


0 Comments:

Okomentovat

 

Other language