Yoga


Ahoj,
už dlouho jsme se chystaly napsat článek o nějakém cvičení. Obě dvě jsme přes rok hodně sportovně vytížené, ale o tom někdy jindy. Teď o prázdninách máme konečně čas vyzkoušet něco úplně nového. Já jsem dneska zkusila pár joga póz "Vítání Slunce". Jsou to celkem lehce vypadající pózy, ale nestačí se pouze dostat do pózy, ale musíte u toho i správně dýchat. 
Joga mi přišla zajímavá, ale myslela jsem si, že mě nebude moc bavit, protože mám radši něco zábavnějšího. Po dnešním cvičení jsem ale musela změnit na jogu názor. Nejen, že mě to opravdu začalo bavit, také je to super na relaxaci. Myslím, že začnu pilovat pozice, abych mohla dělat jogu co nejlépe, protože je to vážně uklidňující cvičení. Cvičíte jogu taky? Jaký na ní máte názor? :)


Hi, 
we were planning to do an article about some workout. Both of us are very active persons during school year, but we hadn´t time to try something new. My dream was to try yoga. I had heard that yoga is very good, so I decided to try some yoga poses. These poses are called "Sun Salutation". It looks simple, but what is very important is to breathe correctly. 
I like yoga, because I can relax during the workout and at the same time I do something for my body. Also I must say( or write) that I prefer more funny sports or type of workout, but after todays yoga workout I changed my opinion about yoga. I think that I´m going to start practice yoga poses, so that I will be very good at this exercise.What is your opinion about yoga? Do you practice it? :)












0 Comments:

Okomentovat

 

Other language